dilluns, 21 d’abril del 2008

Entrevista

Reproduim l`entrevista que li van fer el 2 de febrer a El Periodico, amb motiu de l`estrena de la seva pelicula , al nostre convidat de l`Espai Jove a La Roca el passat divendres 18 d`abril.
Mil gracias por tu implicación, tu buen humor y por la capacidad de superar imprevistos !!!!!!!

AL GRA // ENTREVISTA AMB MIKIO TSUNEKAWA, PERIODISTA I ACTOR

Mikio Tsunekawa: "Els nens palestins no són aliens als bombardejos"

DIARIO DE GUERRA DE UN PAYASO. Rambla Foto: AGUSTÍ CARBONELL" height="140" width="200">
DIARIO DE GUERRA DE UN PAYASO. Rambla Foto: AGUSTÍ CARBONELL
SONIA GARCÍA

DIARIO DE GUERRA DE UN PAYASO.
Rambla de Catalunya, 90.

Realitzador de Barcelona TV, actor, ballarí i pallasso, Mikio Tsunekawa, xilenojaponès, va quedar "al.lucinat" pel treball de Pallassos sense Fronteres i quan va arribar a aquesta ciutat es va sumar a l'oenagé. Primer va anar a Mali (Àfrica) i després a Palestina, on va filmar Diario de guerra de un payaso, que avui presenta al cine Alexandra, dins del festival DocsBarcelona.

--¿Ha vingut buscant Pallassos sense Fronteres?
--No. Va donar la casualitat que la seu central és a Barcelona.

--¿Per què ha anat a Palestina?
--Hi vam anar com a part de la Caravana del Riure, amb pallassos de diferents llocs del món. El tema m'interessava com a periodista i a nivell personal, perquè vaig viure el final de la dictadura al meu país.

--¿Què li ha deixat l'experiència?
--M'ha fet més sensible. He vist que els nens són les primeres víctimes d'una guerra, que no són aliens al soroll dels bombardejos, ni al vessament de sang, ni al brunzit dels avions que sobrevolen casa seva. Sé que necessiten somriure i tenir pau.

--¿Què explica en el documental?
-- Situacions que vaig viure, per exemple: teníem una funció a Gaza i van començar a bombardejar la zona. Vaig pensar que se suspendria l'actuació, però no, els professors van començar a incitar els nens a aplaudir i cantar per no sentir ni pensar en les bombes.

--¿Va tenir por?
-- Sí. Un dia, de sobte, van començar els trets i els míssils, i van morir unes 20 persones. Ho tinc tot documentat, però no hi ha morts perquè no va d'això.

--¿Quins són els seus projectes
--Treballar i filmar una pel.lícula, el que em falta és pasta. No tinc productora ni distribuïdora. Explicar la veritat sobre Palestina és un assumpte espinós i no es pot vendre a qualsevol.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

MUSICA ELROC


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

XARXAJOVE TV